صندلی تاشو چیست؟
نوشته شده توسط : ساحل

در این مقاله منظور داریم که به صندلی تاشو سفری بپردازیم. این صندلی ها همانطور که از نامشان مشخص است به نوع ای طراحی شده اند که در ابعاد زیاد کوچکی جمع و جور می شوند و در هنگام بهره‌گیری بستری آسان را برای نشستن یا طویل کشیدن فراهم می کنند.
این صندلی ها با استقبال بسیار زیادی روبه رو شد و همین پیشباز سبب ارائه طرح های توسعه یافته تر و در عین حال آسان تر شد که این بار گرد از گونه ها آنها را با عنوان صندلی سفری تاشو به شما شناسایی می کنیم . محصولی با طراحی جدید و در عین حال بسیار راحت تر نسبت به مثال های مانند ، که علاوه بر قابلیت تاشو و پایداری بالا ، به شما این امکان را می دهد لغایت به سادگی آن را حمل و جابه کنید و یا داخل خودرو خویش قرار دهید.

خرید صندلی تاشو سفری

صندلی مبله سفری ، وزنی نزدیک 3 کیلوگرم دارد و با توجه به قابلیت تاشو و همچنین کیف حمل دسته داری که دارد به راحتی قابل نگهداری ، جابه جایی و استفاده است . پارچه به کار رفته در تولید صندلی تاشو ، از جنس جودون مرغوب می باشد و کیفیت دوخت بسیار بالایی دارد .

جنس بدنه اصلی صندلی تاشو مسافرتی آراد از آهن است . در دو طرف صندلی ، بخش های فلزی با پوشش رنگ کوره ای پیمان دارد که باعث راحتی اغلب شما در حین کاربرد می شود . پایه های صندلی برای جلوگیری از فرو رفتن در سطوح نرم همانند خاک به چهره یک تکه هستند ، پایه های جلو و عقب هر کدام حائز دو گیره لاستیکی می باشند که به شما در ایجاد ترازمندی اغلب بر روی سطوح کمک می کند . صندلی تاشو سفری در چهار رنگ گوناگون زرشکی ، آبی ، نارنجی و ارتشی ارائه می شود .


در هنگام خرید صندلی تاشو مسافرتی به چه نکاتی باید پروا کرد؟
در این مقاله هدف داریم که به صندلی تاشو سفری بپردازیم. این صندلی ها همانطور که از نامشان مشخص است به گونه ای طراحی شده اند که در ابعاد زیاد کوچکی جمع و جور می شوند و در اثناء کاربرد بستری راحت را برای نشستن یا دراز کشیدن فراهم می کنند. اغلب ملت در اثناء سفر این صندلی ها را با خویش حمل می کنند زیرا به صورت فشرده می نا آن را در جعبه عقب ماشین جا داد یا ذیل پا قرار داد و در سفر از آن بهره‌گیری نمود. صندلی تاشو سفری در اندازه ها و سایز های مختلفی ارائه می شود و بنا به گونه بیچارگی افراد باره بهره‌گیری قرار می گیرد. این صندلی ها دربرگیرنده انواع مدل های دارای تکیه گاه، بدون تکیه گاه، حائز رویه های طبی و … می باشند. صندلی های تاشو طبی حائز رویه ی نرم و مواج هستند که نسبت به دیگر نمونه های تاشو راحتی اکثریت را فراهم می کنند. این نوع از صندلی تاشو سفری با قرار گرفتن فرد روی آن منعطف می شوند و فرم تن شخص را به خویش می گیرد. در مدل های صندلی تاشو طبی حائز تکیه گاه پشتی و تکیه گاه صندلی باید به گونه ای طراحی شود که استاندارد بوده و سرنوشت گودی کمر را پوشش دهد و به آن تنگنا وارد نکند. در ادامه به ویژگی های اکثریت از این صندلی ها می پردازیم.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: